torsdag 7. februar 2013

Har jeg funnet det?


Badekar!?

Jeg er opptatt av å ikke ha et klumpete og stort badekar og hadde tenkt at jeg skulle ha et frittstående badekar i hjørnet av det nye badet. Her er det stor plass og jeg kunne derfor benytte meg av å kunne ha badekaret slik at man kan ligge å se ut av vinduet, opp på himmelen og ut i lyset eller stjernehimmelen. Mannen er noe uenig og vil gjerne ha det inntil veggen (eventuelt innebygget) slik at vi får en hylle (praktisk? ja!) og at det slipper å komme så mye vann utenfor. Nå tror jeg faktisk at jeg har funnet en mellomting!!

Badekaret ser noe mindre ut på bilde enn det faktisk er, 130 x 130 cm, men kan fint romme 2 voksne (spesielt om man er riktig så glad i hverandre)!

Det som gledet meg mest var prisen!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar