mandag 4. februar 2013

Dobbeldusj!


Kabinettspørsmål...


Det er ikke lett å finne et enkelt og stilrent design på doble dusjkabinett. I hvertfall ikke i Norge. Det er utelukket å ha et rakettformet, gedigent og lysende monster inne på badet. Jeg vet at min mann gjerne skulle ønske seg noe sånt, men jeg er ikke interessert i å føle meg som en eller annen astronaut hver gang jeg skal dusje.

Det må bli noe uten radio, blått lys og diverse unødvendige funksjoner. Skulle gjerne hatt noe tips til leverandører som har dette!

For å vise hva jeg er på jakt etter, legger jeg ut noen bilder av hva jeg har funnet, men som det ikke ser ut som jeg får tak i (Flere av de er også kun dusjvegger og ikke hele kabinett, noe som vi MÅ ha da vi ikke skal ha fliser på veggene).






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar