tirsdag 19. mars 2013

Nå blir det lys!

Da ser det ut til at strømmen kommer på plass før helgen likevel. Jeg kan ikke annet enn å juble. I løpet av kvelden vil både platetopp og ovn fungere. Kjøleskapet fikk ikke plass, men vi ordnet det greit likevel ved å kutte en foring. Heldigvis! Nå gjelder det bare å få doningen på plass.

Snekkeren er på plass i morgen for å legge resten av gulvet som da må lutes og såpes.

Rørleggeren kommer torsdag og monterer blandebatteri og kobler til vann og oppvaskmaskin.

Så kan bordet vi bygget til hagen flyttes inn til vi finner drømmebordet. Det er fremdeles 10-12 ukers leveringstid på de 6 stolene fra Eames til kjøkkenet og de 2 Børge Mogensen stolene i svart skinn til biblioteket, så her får jeg bare smøre meg med den tålmodigheten jeg ikke har. Bordet til disse stolene er også Eames. Knaggen fra Eames skal selvfølgelig henge i gangen.

Lampen jeg har bestillt kommer heller ikke før om 10-12 uker, men den er definitivt verdt å vente på!!!


Stor Celypso pendellampe








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar